Kelemen József: A pénz beszél Férfiéhség - Etetni bolondulásig Diane Pearson: Csárdás George Michael - A poplegenda Jesse Livermore: Egy spekuláns feljegyzései Michel Roux: Tésztavarázs Gordon Ramsay: Ízek bűvöletében Szerelmem, Cupcake! Warren Buffett jelenti - Leckék befektetőknek és vállalatvezetőknek Rachel Allen: A család kedvencei A piac varázslói 2. Jazz portrék 2 - Az ötvenes évektől az ezredfordulóig Gordon Ramsay: Mennyei halételek Bíró Lajos: Sok vagyok A létező legbiztosabb befektetés Neil Perry: Jól enni, jól lenni Hali - Kívánj hármat!!! A piac varázslói 2. Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek Jazz portrék 1. A kezdetektől az ötvenes évekig T.bálint Kiadó | Közönséges részvények – rendkívüli profitok Az intelligens befektető Tésztavarázs

INGYENES SZÁLLÍTÁS!

Örömmel értesítjük kedves Vásárlóinkat, hogy 2013. január 1-jétől minden rendelést INGYENESEN SZÁLLÍTUNK ki az ország egész területén!

 

Menedzserművészek, művészmenedzserek

Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek
Szerző: 
Bíró Péter
ISBN: 
978-963-89024-8-1
Terjedelem: 
276 oldal
Méret: 
165 x 238
Listaár: 3.990 Ft
Engedmény: 
-10%
Ár: 3.590 Ft
Beleolvasok / belehallgatok: 
Értékeld: 
0
No votes yet

MEGJELENT!

"Az üzleti siker ma már nemcsak azon múlik, hogy a cég, vagy a márkája meghatározott helyet foglaljon el a potenciális vevők fejében, hanem ennél többet kell tudni nyújtani, meg kell, hogy érintse az emberek szívét is, sőt a lelkét is. Mitől szeretnek az emberek egy-egy céget, intézményt, illetve egy-egy márkát jobban, mint a másikat? Nos, erre a kérdésre válaszol Bíró Péter könyve azzal, hogy sokak által ismert gazdasági és kulturális vállalkozások belső titkaiba avatja be az olvasót. A könyv minden kíváncsi ember számára érdekes és hasznos olvasmány."

Rekettye Gábor,
egyetemi professzor

"Remek márkák, remek történetek, remek tanulságok, remek szerző! Hasznos könyv arról, hogy miként is működik a branding Magyarországon. Ajánlott olvasmány márkamenedzsereknek, kommunikációs szakembereknek, marketinget tanuló diákoknak, és a rendszerváltozás után időszak tágabb gazdasági, társadalmi, kulturális folyamatai iránt érdeklődőknek."

Dr. Papp-Váry Árpád,
a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja,
a "JPÉ marketing – Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel" szerzője.

Feliratkozás