Bíró Lajos: Sok vagyok Férfiéhség - Etetni bolondulásig Akarom, mert makaron! | T.bálint Kiadó George Michael - A poplegenda Kelemen József: A pénz beszél Jazz portrék 1. A kezdetektől az ötvenes évekig Rachel Allen: A család kedvencei A piac varázslói 2. T.bálint Kiadó | Közönséges részvények – rendkívüli profitok Jazz portrék 2 - Az ötvenes évektől az ezredfordulóig Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek Bomba jazz csomag Gordon Ramsay: Ízek bűvöletében Michel Roux: Tésztavarázs Az intelligens befektető Jesse Livermore: Egy spekuláns feljegyzései Warren Buffett jelenti - Leckék befektetőknek és vállalatvezetőknek Diane Pearson: Csárdás A piac varázslói 2. Hali - Kívánj hármat!!! Gordon Ramsay: Mennyei halételek Szerelmem, Cupcake! Neil Perry: Jól enni, jól lenni

INGYENES SZÁLLÍTÁS!

Örömmel értesítjük kedves Vásárlóinkat, hogy 2013. január 1-jétől minden rendelést INGYENESEN SZÁLLÍTUNK ki az ország egész területén!

ÖRÖKKUPON PROGRAM

2015. április 1-től minden vásárlónk ajándék örökkupont kap, melyet későbbi vásárlásaikor beválthat. A részletes szabályokat megtekintheti itt >>>

 

Menedzserművészek, művészmenedzserek

Bíró Péter: Menedzserművészek, művészmenedzserek
Szerző: 
Bíró Péter
ISBN: 
978-963-89024-8-1
Terjedelem: 
276 oldal
Méret: 
165 x 238
Listaár: 3.990 Ft
Engedmény: 
-10%
Ár: 3.590 Ft
Beleolvasok / belehallgatok: 
Értékeld: 
0
No votes yet

MEGJELENT!

"Az üzleti siker ma már nemcsak azon múlik, hogy a cég, vagy a márkája meghatározott helyet foglaljon el a potenciális vevők fejében, hanem ennél többet kell tudni nyújtani, meg kell, hogy érintse az emberek szívét is, sőt a lelkét is. Mitől szeretnek az emberek egy-egy céget, intézményt, illetve egy-egy márkát jobban, mint a másikat? Nos, erre a kérdésre válaszol Bíró Péter könyve azzal, hogy sokak által ismert gazdasági és kulturális vállalkozások belső titkaiba avatja be az olvasót. A könyv minden kíváncsi ember számára érdekes és hasznos olvasmány."

Rekettye Gábor,
egyetemi professzor

"Remek márkák, remek történetek, remek tanulságok, remek szerző! Hasznos könyv arról, hogy miként is működik a branding Magyarországon. Ajánlott olvasmány márkamenedzsereknek, kommunikációs szakembereknek, marketinget tanuló diákoknak, és a rendszerváltozás után időszak tágabb gazdasági, társadalmi, kulturális folyamatai iránt érdeklődőknek."

Dr. Papp-Váry Árpád,
a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja,
a "JPÉ marketing – Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel" szerzője.

Feliratkozás